کد خبر: ۴۹۳۴۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۱ مهر ۱۴۰۰
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز و با برگزاری مسابقات مقدماتی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان - در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز مسابقات مقدماتی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم پیگیری می‌شود که علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم و کامران قاسم‌پور در وزن ۹۲ کیلوگرم نمایندگان کشورمان در چهار وزن دوم هستند که به مصاف حریفان خود رفته‌اند.

*نتایج نمایندگان کشورمان در این اوزان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفرجوزپه ویلارو از اکوادور را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در دور بعد به مصاف آریان تسیوترین از بلاروس می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد گابریل جاناتچ از اتریش گذشت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۳ بر ۲ مقابل سباستین ریورا از پورتوریکو به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. یزدانی در این مرحله به مصاف کرزیستوف بینکوفسکی از لهستان می‌رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر آرون کانوا از ایتالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با آرمان آواگایان از ارمنستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم‌پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر از سد آندریل ولاوسف از اوکراین گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در دور بعد به مصاف ایراکلی متسیتوری دارنده مدال برنز جهان از گرجستان می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها